Alla inlägg den 16 januari 2014

Av madelene mattisson - 16 januari 2014 22:39

Veckan har bara rusat iväg tycker jag, tiden går så in i vassen fort!
I måndags var Nicklas här och hjälpte mig få upp speglar, tavlor å lampor och grejer så det blev lite mer hemtrevligt här! :-)
Barnen blev superglada och Glim fick hopa i skickar brallorna och hjälpa till.. Haha mycket nöjd var han! :-P dock tröttnade han efter en stund då det var mycket stora och sugna grejer.. Så han gick och spelade skylandes swapforce istället.. Haha

Natalie var duktig och satt med sin läxa och grejade på i sitt rum! :-)

Måste verkligen säga att vi trivs här! Så rackarns skönt med yta att röra sig på, barnen har varsit rum och det blir inte lika stökigt nu! :-D

När barnen lagt sig skulle vi käka skräp och se en film.. Men då det blev så sent så nöjde vi oss med big Bang och rester.. Haha :-)

Tisdag hände det inte mycket alls.. Jag lämnade barnen på skolan/dagis for hem och vilade en stund och plockade lite innan jobbet!
Jobbade 14-08 så det var den dagen.. :-/

Onsdag då.. Hmm ja.. Jag hämtade barnen tidigare och allt hemma var lugnt. och allt gick utan krusiduller.. Tills... ajajajajaj Glim ramlade från soffan och slog lilla huvudet i elementet och-element vart ett rackarns Jack i bakhuvudet.. :-( den bara rann blod över morgon rocken och jag försökte hålla honom lugn då Natalie skriker. -åh shit Glim det bara sprutar blod... Följt av.. -å nej du har ett hål i huvet.. Hahaha TYST UNGE... Försökte tysta ner, Natalie och lugna Glim och samtidigt försöka få tag på Vct och mamma.. Haha
Mamma hämtade oss och skjutsade oss till Vct där Glim var en riktig hjälte mesans dom limmade ihop såret i huvudet!! <3 <3



Bild kommer.. ?

Vi fick förtur iaf så vi slapp vänta så länge! ??

Väl hemma igen åt vi kvällsfika och gjorde god natt!
När dom somna kom Nicklas med mat från rönnbäcks och vi såg Capten Phillips.. Det var en mycket bra dag/kväll bortsett från stackarns Lilla hjärtats olycka! ?

Idag har det åxå varit en lugn dag då jag varit helt seg i hjärnan, känt mig trött och hängig.. Lämnade knattarna, for hem å käkade, syrran kom förbi en sväng, sen kom Anna, Cassian och Elin förbi och vi käkade lunch! ?
Hämtade barnen och Alicia följde med oss idag så det var varit fullt ös här hela em!!
Ja tvättat fick jag gjort åxå ??
Fasen vad skönt med en riktig tvättstuga.. Haha ??

Nu är jag så trött så mina blå håller på att ramla ur skallen på mig så nu e det god natt!! ?
Natti natti ???

Ovido - Quiz & Flashcards