Direktlänk till inlägg 18 januari 2015

Januari -15

Av madelene mattisson - 18 januari 2015 19:16

Nytt år och första månaden har snart gått!
Det har verkligen varit en härlig start på året, det har varit mycket familjetid och det har varit så helt otroligt underbart! :-) <3

Ni som orkade förstora och läsa texten på tavlan jag fick av Nicklas i julklapp har därmed åxå sett att det var en resa till USA som jag fick, inkl hotell, fotboll, hockey och andra aktiviteter.. Hihihi :-P
Jag är fortfarande helt tagen och exalterad.. Det ska bli så jäkla häftigt! Och det förtjänar vi tycker jag.. ;-P få åka på en resa på tu man hand efter ALLT vi gått igenom tillsammans och mot alla odds i världen tagit oss igenom och ur!
Även om vi gått "på skilda vägar" en period för nått år sen, har vi ändå varit starka tillsammans! Kontakten har aldrig brutits och längtan efter varandra har alltid funnits där, och inte kunnat hålla fingrarna i styr.. Haha ;-P
Å så kommer det nog alltid att vara vad än framtiden har att bjuda på! :-)

Och det här sista året har verkligen varit en prövning, vi har stirrat döden i vitögat och slagits tillsammans mot en nedrig demon kallad Cancer! Men vi har gjort det tillsammans och vet ni vad... VI VANN!!!!! <3<3<3<3

Tisdag 12/1-2015
Åkte jag Nicklas och Marina ner till Umeå för den första efterkontrollen!
Jag var nervös i veckor för denna dag.. Jag fick hålla tårarna tillbaka på ultraljudsröntgen, jag var alldeles svag i benen och lurvig i huvudet!
Nicklas var hur lugn som helst..
Vi fick sen träffa läkaren och dom undersökte honom och gav alla svar vi ville ha och förklarade på det bästa vis.. Han är frisk.. Han är frisk...
Det var en lättnadens och lyckans dag!! :-D <3
Än är det ju en bit kvar i tillfrisknandet då allt ska hela och många bitar falla på plats igen.. Men han är frisk! <3

Nu blickar vi framåt och laddar för våran resa! ;-)

Det är många saker som fallit på plats det sista året, jag har Nicklas och barnen vid min sida och jag får njuta av tillvaron!
Snart faller ännu en bit på plats, på gott och ont!
Kanske får jag mina svar.. Vi får se!

Just i detta nu sitter jag på jobbet och längtar efter mina barn som är hos sin pappa över helgen då jag jobbar!
Jag sitter åxå och längtar tills jag slutar 21 då Nicklas kommer och hämtar mig och vi ska hem till honom och se fotboll och rönnbäcks står för snacksen.. Hehe ska bli riktigt spännande i kväll! :-P

Igår hade vi en härlig myskväll med god mat och filmer och bara njöt av lugnet! <3

Imorgon kommer barnen hem och ordningen återställs! <3 då e det full rulle igen haha
Vi har lite planer, vi ska ha grabb/tjejkväll på varsitt håll och sen ska vi på en minisemester i februari till stugan i långsjön över en helg och åka lite skoter och basta och ha det jäkligt mysigt! :-)
Hoppas bara nu inte vädret spelar oss ett spratt!

Jag hade tänkte få in en afton med mina stora damer åxå! :-P


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av madelene mattisson - 20 april 2015 23:49

man läser ofta och hör om föräldrar som inte tar ansvar för sina barn, oftast är det separerade föräldrar där den ena parten inte begriper att denne är försörjningsskyldig gentemot sina barn trots att dom inte är boende hos den föräldern! Senaste...

Av madelene mattisson - 29 mars 2015 01:29

den här veckan har varit fullt upp hela tiden känns det som, både jag och Nicklas har jobbat mycket.. Har inte gått en dag på hela veckans sju dagar som jag inte satt min fot på jobbet! Känns som jag knappt hunnit träffa barnen, det har jag med det ...

Av madelene mattisson - 15 mars 2015 18:25

Den här vecka har gått fort och skata på samma gång! Vi har målat i lokalen, och så har jag varit och tagit en välbehövlig fika med Jenny i veckan! :-) måste vara långt över 6månader sen sist! Men det får det vara slut med nu.. Haha Vi har ätit pa...

Av madelene mattisson - 11 mars 2015 00:40

nu har det varit sportlov och barnen har varit hemma det här lovet också! :-) Trots att jag har jobbat och Nicklas haft projekt så har barnen fått vara lediga hela lovet förutom en förmiddag! :-D allt går om man vill och ett pusslande och en fantast...

Av madelene mattisson - 6 mars 2015 13:54

ibland slår tankarna en och man kan nästan bli rasande, för det är så jäkla svårt att förstå och så overkligt ibland när man tänker på det.. En 24åring som inte kan gå till doktorn själv utan måste ha en förälder med sig som pratar för en, som den ...

Ovido - Quiz & Flashcards