Direktlänk till inlägg 15 mars 2015

Hallå!

Av madelene mattisson - 15 mars 2015 18:25

Den här vecka har gått fort och skata på samma gång!
Vi har målat i lokalen, och så har jag varit och tagit en välbehövlig fika med Jenny i veckan! :-) måste vara långt över 6månader sen sist! Men det får det vara slut med nu.. Haha
Vi har ätit palt hos Marina.. Och herre min je vad gott det var!
Glim har haft en kompis med sig hem efter skolan för första gången! Det har tagit lite tid för honom men nu har han börjar vilja det! :-D
Dagen efter följde han med samma kompis hem efter skolan, nu jäklar blir dom stora fort.. :-O
I övrigt har väl veckan varit som den brukar vara i det största hela! :-)

Farmor var underbar och kom med barnens skidor i måndag som pappan glömt skicka med..
Tur var det så dom kunde delta i friluftsdagen som var i torsdags, och gympan till veckan! :-)

Har mest jobbat hela helgen, men igårkväll fick jag och Nicklas iaf äta lite gott och mysa till en skräckfilm! :-)
Och ikväll när jag slutar ska vi se nr 2 och mysa igen om än kvällen blir kort!

Glim har förestenåxå varit på 6års kontrollen och nu när han blir en stor kille så gjordes den på skolan av skolsköterskan iom att han nu inte längre tillhör BVC.. Herre min skapare! :-)

Synkoll ;-)

Hörseln måste åxå godkännas.. :-)

Längd och vikt var alldeles perfekt åxå! :-) <3

Nicklas fotade denna stora stolta kille! :-) Han såg då minst lika stolt ut han.. Haha :-)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av madelene mattisson - 20 april 2015 23:49

man läser ofta och hör om föräldrar som inte tar ansvar för sina barn, oftast är det separerade föräldrar där den ena parten inte begriper att denne är försörjningsskyldig gentemot sina barn trots att dom inte är boende hos den föräldern! Senaste...

Av madelene mattisson - 29 mars 2015 01:29

den här veckan har varit fullt upp hela tiden känns det som, både jag och Nicklas har jobbat mycket.. Har inte gått en dag på hela veckans sju dagar som jag inte satt min fot på jobbet! Känns som jag knappt hunnit träffa barnen, det har jag med det ...

Av madelene mattisson - 11 mars 2015 00:40

nu har det varit sportlov och barnen har varit hemma det här lovet också! :-) Trots att jag har jobbat och Nicklas haft projekt så har barnen fått vara lediga hela lovet förutom en förmiddag! :-D allt går om man vill och ett pusslande och en fantast...

Av madelene mattisson - 6 mars 2015 13:54

ibland slår tankarna en och man kan nästan bli rasande, för det är så jäkla svårt att förstå och så overkligt ibland när man tänker på det.. En 24åring som inte kan gå till doktorn själv utan måste ha en förälder med sig som pratar för en, som den ...

Av madelene mattisson - 28 februari 2015 22:06

vet egentligen inte vad jag ska skriva, känner att jag är lite upprörd el nått! Har fått höra idag saker som jag nästan tror kommer från Dr Snuggles värld.. Jag har en kompis som är osams med mig för att jag vart tvungen att göra en grej som v...

Ovido - Quiz & Flashcards