Direktlänk till inlägg 29 mars 2015

Körig vecka!

Av madelene mattisson - 29 mars 2015 01:29

den här veckan har varit fullt upp hela tiden känns det som, både jag och Nicklas har jobbat mycket.. Har inte gått en dag på hela veckans sju dagar som jag inte satt min fot på jobbet!
Känns som jag knappt hunnit träffa barnen, det har jag med det har varit så himla mycket hela tiden! Vi har haft främmande ett par dagar och varit och käkat våfflor hos Marina , jag har min kurs, och så har jag jobbat dygn.. Blääää
Men nu till veckan har vi sagt att vi ska ta det mycket lugnare, bara jobba och sen spendera kvällarna med barnen och varandra! <3
Ska bli skönt att få vara med dom och vara umgås!
För nu åker dom till sin pappa över påsk blev det plötsligt bestämt!
Tänkte egentligen inte tillåta det då jag känner mig överkörd, då jag planerar och meddelar om loven och sen ska han bara välja och vraka och skita i att höra av sig.. Kände att jag fick nog sist!
Men nu känner jag att barnen behöver det, dom saknar honom väldigt mycket och iom att han heller inte ringer dom nått mellan gångerna förstår jag att dom blir känslomässigt förvirrade! :-/
Nicklas har en stor roll i familjen och jag tror dom får lite dåligt samvete för sin pappa när dom tycker om Nicklas så mycket!
Men jag hoppas det känns bättre för dom nu när dom varit där över påsken å får spendera tid med pappa och lillasyster! :-)
Det blir nyttigt och roligt för dom allihopa. :-)
Därför tänkte jag vara lite extra ego i veckan och hämta dom direkt efter skolan och bara umgås med dom! Jag och Natalie ska se Harry Potter på måndag det har jag lovat! :-)
Och Glim ville spela med Nicklas så jag får försöka tjuva mig lite kvalitetstid med han åxå, muta med lite Batman kanske.. :-D
Känner att jag saknar dom extra mycket i helgen :-/ <3

Förutom att det varit lite kaotiskt i veckan så har det varit himla trevligt åxå, var å fikade med Jenny på tisdagen igen, tycker vi är så himla duktiga att vi fått till det två ggr på bara två veckor! Haha :-)
Sen var Kenny förbi på tisdagkväll och det var väldigt trevligt då vi inte setts sen jul! :-)
På onsdag efter kursen var vi hos Marina och åt våfflor och det var trevligt och jäkligt gott! :-P
Kände att jag ätit på tok för mycket när jag vandrade iväg för nattpasset på kvällen.. Haha
På torsdagen gjorde jag, Sofie och Jamie en heldag, vi gick och fikade och sen hämtade vi Mina gryn på skolan och lagade middag till herrarna som kom hem efter en hård dags arbete! :-)
Det var riktigt roligt om än lite stressigt här å där med oväntat tiduppehåll.. :-P
Men det gör jag gärna om! :-)
Fredagen vart lite lugnare, då jobbade jag extra och sen for jag hem och rastade Bosse och gjorde lite helgmys i buren och inhalerade en kopp kaffe med Elin!
Sen kom Nicklas och hämtade mig och vi for och handlade och sen for vi och spelade lite biljard! :-)
Vi köpte mat från Rönnbäcks och efter det bäddade vi ner oss i sängen resten av kvällen för vi var helt slut båda två! :-) där har vi spenderat största delen av denna dagen med, el jag iaf.. Haha N har varit uppe i ottan och ritat och fixat i studion och tvättat.. Hahaha usch vad han är pigg på morgonen! :-P

Imorgon blir en sån dag med, ska handla efter jobbet och sen är det bara slöa som gäller!

Sen är det äntligen måndag och då kommer grynen och då ska här kramas å kramas å kramas! <3

Nu är det då god natt för snart ställer vi fram klockan så det e ju snart ottan igen! :-)

Natti natti <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av madelene mattisson - 20 april 2015 23:49

man läser ofta och hör om föräldrar som inte tar ansvar för sina barn, oftast är det separerade föräldrar där den ena parten inte begriper att denne är försörjningsskyldig gentemot sina barn trots att dom inte är boende hos den föräldern! Senaste...

Av madelene mattisson - 15 mars 2015 18:25

Den här vecka har gått fort och skata på samma gång! Vi har målat i lokalen, och så har jag varit och tagit en välbehövlig fika med Jenny i veckan! :-) måste vara långt över 6månader sen sist! Men det får det vara slut med nu.. Haha Vi har ätit pa...

Av madelene mattisson - 11 mars 2015 00:40

nu har det varit sportlov och barnen har varit hemma det här lovet också! :-) Trots att jag har jobbat och Nicklas haft projekt så har barnen fått vara lediga hela lovet förutom en förmiddag! :-D allt går om man vill och ett pusslande och en fantast...

Av madelene mattisson - 6 mars 2015 13:54

ibland slår tankarna en och man kan nästan bli rasande, för det är så jäkla svårt att förstå och så overkligt ibland när man tänker på det.. En 24åring som inte kan gå till doktorn själv utan måste ha en förälder med sig som pratar för en, som den ...

Av madelene mattisson - 28 februari 2015 22:06

vet egentligen inte vad jag ska skriva, känner att jag är lite upprörd el nått! Har fått höra idag saker som jag nästan tror kommer från Dr Snuggles värld.. Jag har en kompis som är osams med mig för att jag vart tvungen att göra en grej som v...

Ovido - Quiz & Flashcards