Alla inlägg under februari 2013

Av madelene mattisson - 17 februari 2013 10:15

.. Går det lång tid mellan inläggen! :-/
Senaste tiden har verkligen varit upp och ner och fram och tillbaka..
Finns massor jag skulle kunna skriva, men låter bli.. utan lägger det i min privata minnesbank istället..

Livet rullar på, jag har skaffat mig ett jobb till för att dryga ut kassan lite i hopp om att nå mitt mål lite snabbare! :-)
Nu när tiden finns är det lika bra att passa på!

Barnen har blivit storasyster och storebror i helgen och jag väntar på att få höra hur dom tycker att det känns! :-)

Själv har helgen bestått av jobb och lugn, det har varit en bra helg ;-)
Hela förra veckan bestod av jobb.. Började morgonen på det ena jobbet för att genast gå till det andra, och sen jobbat helgen!

Det var ju alla hjärtansdag i torsdags.. Och kan säga att den var till allra högsta belåtenhet! :-)
Inga förväntningar därmed inga besvikelser.. Bara lugn å ro! Tände en massa ljus överallt, drog för fönstrena och såg en massa film och serier!
Fick faktiskt en blomma tom dagen till ära! :-)
10 fina rosa rosor! :-)

Jag känner mig skapligt nöjd med livet just nu, saknar en del saker för att det ska vara till full belåtenhet, men man kan ju inte få allt! :-)
Och skam den som ger sig.. Jag siktar högt och har tänkt att komma dit så småningom även om det tar tid!
Mål är bra att ha, det får en att stå stadigare då livet skakar om en! :-)

Jag har det bra med fokus på mig själv och barnen!
Hur det går återstår att se.. Haha

Snart kommer barnen hem och då blir det mys! Har saknat dom väldigt mycket den här veckan.. :-/

Idag är det söndag och jag sitter på jobbet och har bytt tur från kväll till dag vilket är skönt då man får kvällen fri, vilket är guld värt!
Hade en ovanlig omväxlande morgon imorse.. Haha
Mycket trevligt med omväxling! :-)

Gårkvällen var åxå mycket trevlig med melodifestivalen trots en enda bra låt.. Nyduschad och nerbäddad med jordnötter och choklad! ;-)

Ovido - Quiz & Flashcards