Alla inlägg under december 2013

Av madelene mattisson - 24 december 2013 08:40

Sitter här på jobbet och fikar lite så här på julaftonskvisten! :-)
Bytte annandagen mot julafton så får jag längre ledighet i rad och så kan jag gå ut juldagen! :-)

Igår blev inte den uppesittarkväll jag hade hoppats på, men bra ändå!
Jag packade hela barnens rum, så nu e det gjort! :-)

Julen firar jag hos mamma efter jobbet , det blir en vuxenjul med mamma, Robert, Chirstoffer och Robin! :-)

Inga Morgonpasset i år.. Men jag å barnen fick tidiga Julklappar förra veckan av Nicklas då han var förbi.. Hihi.. Rejäla dessutom.. En tår kom tom.. Haha min mes.. ;-P
Natalie fick ett par superfina örhängen, Glim ett jättecoolt halsband och jag fick 1000:- på Ikea.. :-O

Kände mig lite dum då jag köpt ett "myspaket" till honom som jag tyckte han kunde behöva när han har så mycket för sig! :-)

Nu snart går flyttlasset och jag känner faktiskt ingen panik ännu, men den kommer nog.. Haha
Ska bli så jäkla skönt med en större lgh! :-)

Nä nu blir det inge mer idag så jag önskar er alla en riktigt GOD JUL!! :-)

Av madelene mattisson - 17 december 2013 16:34

fet text
Julen är i hasorna och jag känner märkbart av att knattarna ska åka på fredag och spendera julen med sin pappa! :,(

Jag önskar mig ett nytt liv av tomten men jag tror inte att jag får det i år heller.. Önskade mig det förra året åxå men istället fick jag ett om möjligt ännu värre år!!
Besvikelserna bara avlöser varandra..
Men det e som man säger "allt ont för nått gott med sig" så jag väntar tålmodigt på det goda! :-)

Har äntligen fått en ny lgh så barnen får ett eget rum, tom med jag får mig ett alldeles eget krypin!

Hade velat skriva om allt som hänt men jag väljer att inte göra det då det ändå bara är skit och jag inte tror att det skulle göra nån gott!

Det lättar lite här å där.. Med barnen och lgh.. Jag ser ljuset i tunneln, men jag vågar inte hoppas på för mycket då ljuset jag sett hittills alltid visat sig vara ett tåg.. Men man får ju aldrig sluta hoppas!

Jul"ledigheten" är inget jag ser fram emot, då mina lediga stunder alltid förstörs av än den ena el den andra.. I år startade det redan i september, och det ska bli lite intressant att få se vad som komma skall nu när det tom är högtid! :-O
jag håller hårt i livremmen som börjar bli sliten nu.. Haha

Barnen ska som sagt bort över jul vilket på ett sätt är bra då det ska flyttas och härjas, men det känns i hjärtat.. Det är alltid tufft när dom åker, om än över en helg.. Och nu är det nästan två veckor.. Ojoj hur ska detta gå?!?! :,(

Det var så rackarns länge sen jag bloggade nu, så jag känner att jag tappat stinget, men det finns ändå inget trevligt att skriva så då ids jag inte!!

God Jul



Ovido - Quiz & Flashcards